Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2007 15:05 - Оптимизация на услугата "ПИСМА" в AHA.bg
Автор: ibgtechsupport Категория: Технологии   
Прочетен: 13656 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2007 15:06



В момента се провежда оптимизация на услугата "ПИСМА" в AHA.bg , която ще доведе до оптимизация в сайта. Поради тази причина е възможно до се стигне до забавяне на част от услугите предлагани в сайта и до временно спиране на услугата "ПИСМА". 

Предварително се извиняваме за причинените неудобства и се надяваме на разбиране от ваша страна.
Благодарим за вашата кооперативност,
поздрави,
ЕКИП AHA.bg


Тагове:   BG,   aha,   оптимизация,


Гласувай:
0



1. анонимен - aha - Pisma
30.11.2007 15:56
Bi li ni osvedomil nqkoi, koga shte raboti opciqta Pisma v saita. blagodarq
цитирай
2. анонимен - Въпрос
01.12.2007 19:26
А на мен някой ще ми обясни ли защо получавам съобщения от потребител, който съм блокирала???
цитирай
3. анонимен - vapros4e
03.12.2007 12:22
za6to mi izpisva 4e nqmam dobaveni priqteli i 4e nikoi ne me e dobavil?pri polojenie 4e sam dobavena na mnogo priqteli i az sam dobavila?
цитирай
4. анонимен - imam problem
03.12.2007 17:49
искам на мейла си да получавам известия за съобщения ,настроила съм всичко да става така,и защо не се получава?
цитирай
5. анонимен - Писма
04.12.2007 09:28
Аз също искам да знам кога ще е активна услугата Писма,а също така - защо никой досега не е отговорил на нито един предходен въпрос ? Защо изобщо е създадена тази опция тогава - да си пишем хей така на вятъра ли ?
цитирай
6. анонимен - От екип на Аha.bg
04.12.2007 09:36
Номер 2 и 4: Моля, изпратете е-мейл на aha@investor.bg. Вътре опишете проблема и не забравяйте да посочите потребителското си име. Ние ще направим проверка.
Номер 3: Имаше проблем с опцията "Приятели онлайн" - сега би трябвало да ти работи вече и да си отчита правилно.
Номер 1 и 5: И в момента се работи по услугата Писма. Веднага щом приключим ще е активна отново! Моля, имайте търпение.
цитирай
7. анонимен - kak moga da iztria profila si v aha.bg
04.12.2007 09:57
Bih iskala da popitam kak moga da iztria profila si? Molq Vi, otgovere mi!!!
цитирай
8. bybolina - Pisma
27.12.2007 18:26
Moga li da popitam zashto sa mi izcheznali povecheto pisma ot korespondenciata i zashto ne sam gi polychila na e-mail-a si, vupreki che sum napravila nyjnite nastroiki da gi polychavam tam? Blagodaria.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Блогрол